sobota, 1 października 2011

Zwierzęta w mojej twórczości

Oj, ostatnio przez nawał pracy zaniedbałam swojego bloga. Spróbuję to jednak szybko nadrobić, bo nowe prace choć bardzo wolno, ale wciąż powstają, kolejnych mnóstwo w planach a i już do świąt trzeba zacząć przygotowania. A i dzisiaj święto ważne w Zaczarowanym Zakątku, bo pierwsza rocznica jego powstania. Tak, tak już roczek jestem z Wami, jak ten czas szybko leci... prawda? 60 postów do Was napisałam, 66 obserwatorów ( mam nadzieję) zagląda na mojego bloga, ponad 6000 osób do mnie zajrzało i nie zliczę ile skomentowało ;) Jakieś candy wypadało by zrobić, ale ja na inny pomysł wpadłam, nagrodzić postanowiłam osobę, która najwięcej komentarzy na blogu zamieściła, trudu sobie zadałam, policzyłam i niniejszym ogłaszam, że osobą tą jest ... Eva Jank ( 30 komentarzy)  i na jakiś drobiazg z Zaczarowanego Zakątka liczyć może. Aby było coś do oglądania, zostawiam Was ze zwierzętami jakie się w mojej twórczości pojawiły, ale w Zaczarowanym Zakątku jeszcze pokazywane nie były ( wybaczcie coś mi się rymuje ostatnio ;)


6 komentarzy:

  1. Piękne zwierzątka. Gratuluję, że już rok jesteś z nami :):):) i gratuluję Ewie tylu komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję roczku blogowego, życzę jeszcze wielu lat owocnego blogowania :) Ewie też gratuluję :) A kartki są śliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio jestem bardzo zabiegana ;)
    A zwierzatka - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne te zwierzaczki Asiu.
    gratuluje roczku!

    OdpowiedzUsuń