sobota, 28 grudnia 2019

Ufokowy rok 2020


Rok 2019 powoli dobiega końca, a ja już myślę o roku 2020. Nie wiem czy Wy robicie, ale ja lubię robić postanowienia, co prawda z ich realizacją jest różnie, ale lubię sobie tak usiąść przeanalizować miniony rok i zaplanować przyszły.  

Tym razem postanowiłam sobie, że rok 2020 w temacie rękodzieła będzie rokiem Ufokowym.

Co to są Ufoki?
Są to prace, które zaczęliśmy, ale z jakiś powodów nie udało nam się ich skończyć i tak leżą teraz na dnie szuflady i czekają na lepsze czasy. 

Ja co prawda nie mam dużo takich prac, bo należę do takich upartych osób, które 
jak coś już zaczną to muszą skończyć, ale ostatnio robiłam przegląd swoich przydasi i wygrzebałam taki niedokończony obrazek.

Jest to obraz z firmy Dimension, rozpoczęty w maju 2018 roku. Zapowiada się bardzo ładnie i bardzo chciałabym go skończyć. Aby pomóc sobie w realizacji tego celu postanowiłam sobie, że zgłoszę się do zabawy " Ufokowy rok z krzyżykowym szaleństwem" (banerek zabawy z boku).

Ufoki, to jednak dla mnie nie tylko prace niedokończone, ale także prace, które zawsze chciałam zrobić i mam kupione na nie materiały. Posiadam w notesie listę takich prac, która aktualnie liczy 12 pozycji.  Prawdopodobnie nie udał mi się ich wszystkich zrealizować w tym roku, ale może część się uda. 

W tym roku chciałabym również podgonić HAED. Tak więc jak widzicie zapowiada się dużo prac, najważniejsze żeby zdrowie było i czas na robótkowanie czego i Wam życzę w tym nadchodzącym Nowym Roku. 



2 komentarze:

  1. Masz dużo postanowień noworocznych. Myśle, że dużo z nich osiągniesz. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto mieć noworoczne postanowienia i dążyć do ich spełnienia oraz realizacji. Trzymam kciuki za Twoje!

    OdpowiedzUsuń