wtorek, 10 listopada 2020

Powrót i nowości


 Witam po dłuższej przerwie. 

To miał być niezwykły rok przede wszystkim pod względem robótkowym. Miał to być rok tzw. UFOKów czyli niedokończonych prac. Rok wyjątkowy również z tego powodu, że w październiku minęło 10 lat prowadzenia bloga.  Jednak los miał wobec mnie inne plany i rok ten stał się rokiem wyjątkowym, ale z zupełnie innego powodu. 

W moim życiu pojawił się bowiem mały mężczyzna, który skradł nie tylko moje serce, ale także zabrał czas, który do tej pory przeznaczony był na robótki. Ten mój mały przyjaciel stał się również inspiracją do powstania nowych prac. Trudne oczekiwanie wypełnione było bowiem tworzeniem prac, które w pewien sposób miały go powitać na świecie.  Te prace chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować. A ponieważ jak się okazało bocian u nas w rodzinie był w tym roku bardzo zapracowany, więc wszystkie prace powstały w podwójnym wydaniu.

Pamiętacie ośmiorniczki dla wcześniaków. Gdy je dziergałam dla innych maluszków, zawsze marzyłam, że kiedyś zrobię je także dla mojego maleństwa. Nigdy jednak nie przypuszczałam, że ja także zostanę mamą wcześniaka. Dla mojego synka i drugiego chłopca z rodziny powstały takie ośmiorniczki:



Oprócz tego powstały kocyki maskotki:



Wszystkie prace powstały z włóczki Yarn Art Jeans i Yarn Art Jeans Crazy. 

To jednak nie wszystkie niemowlęce prace, więc zapraszam wkrótce na bloga. 

6 komentarzy:

  1. Super, że wracasz. Mam nadzieję, że z synkiem wszystko ok. Trzymajcie się, a maskotki slodziutkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Asiu i życzę by synek zdrowo rósł. Piękne prace, mam nadzieję że znajdziesz czas by pokazać więcej. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie Maleństwo potrafi postawić świat na głowie ;) Życzę Wam dużo zdrówka i czasu na robótki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace z włóczki! Bardzo lubię takie misie, które mogą być nie tylko ozdobą, ale jednocześnie zabawką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne szydełkowe dzieła! Takie maskotki będą idealne dla każdego malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love it. Great work done. Nice website. Love it. This is really nice.
    wordpress
    blogspot
    youtube
    ប្រដាល់

    OdpowiedzUsuń