sobota, 7 października 2017

Mój pierwszy anioł - Powertex


Zawsze chciałam się nauczyć robienia aniołów techniką Powertex. Moje marzenie spełniło się kilka tygodni temu. W Gminnej Bibliotece w Borzechowie zorganizowano warsztaty rękodzieła. To na nich zrobiłam tego anioła. Podoba mi się, ale teraz zrobiłabym go inaczej. Jest to mój pierwszy anioł, ale nie ostatni ponieważ bardzo spodobała mi się ta technika. Jest bardzo łatwa i efektowna.

Ciągle robię inne prace. Wciąż haftuję mój krzyżykowy obraz, mam też dużo pomysłów w swojej głowie. Dziękuję, też za Wasze wsparcie jest ono dla mnie bardzo ważne. 


I've always wanted to learn how to make Powertex angels. My dream came true in a library in Borzechów a few weeks ago. Hand make workshops were organised there, where I made this angel. I like it, but now I would make it otherwise. It is my first angel, but not the last because I very like this technique. It is easy and very showy. 

I am still making other works. I am still making my cross stitch picture and  I have a lot of ideas in my head. 
Thank you for your all comments and support. It is very important for me. 


2 komentarze: