niedziela, 8 maja 2011

Szydełkowy bieżnik


Dziękuję wszystkim serdecznie za odwiedziny i za świąteczne życzenia. Wracam do prezentacji bieżników.  Powyższy bieżnik  został wykonany przeze mnie już dawno temu, ale nie było okazji aby go zaprezentować. Wykonałam go z  brązowych nici Snehurka ( niestety nie pamiętam ile ich poszło). Bieżnik ma wielkość 145 cm na 45 cm i został wykonany z elementów. Tu zbliżenie na wzór: 
 Mimo wielu obowiązków udaje mi się znaleźć odrobinę czasu na swoje pasje. Na szydełku kolejna robótka ;), kilka nie dokończonych, a w planach kolejne, dlatego zapraszam do odwiedzin ...

10 komentarzy:

  1. ale piękny obrusik ,masz talent !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrus. Zazdroszczę cierpliwości do elementów.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wypasiony :)
    sama niedawno robiłam z elementów to wiem ile pracy kosztował ale efekt wart jest tego :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wypasiony - to wypasiony!
    Mnie się on szalenie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba. Jeszcze bardziej chciałabym nauczyć się robić takie szydełkowe cuda. Nawet mam szczere chęci, gorzej z czasem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały obrus z pięknym wzorem .

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny obrus, uwielbiam szydełkowe elementy :))
    pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń