niedziela, 27 lutego 2011

Pszczółkowe prezenty


Dawno mnie tu nie było, ale to wszystko przez brak czasu. Tak wiem każdy ma go za mało, ale łączenie opieki nad sparaliżowaną osobą z pracą zawodową sprawia, że mimo najszczerszych chęci na hobby czasu brak. A tak mnie ciągnie do szydełkowania, frywolitkowania, drutowania ... Ale jedyne rękodzieło jakie ostatnimi czasy wykonuje to prace ręczne do przedszkola, jak na przykład te obrazki, które wykonałam metodą skrapakowo - quillingową ( wykorzystałam pszczółki, które zostały z balu, są one umieszczone trochę z boku bo w rączce będę jeszcze trzymać logo przedszkola). Obrazki te są przeznaczone na prezenty dla gości którzy zaszczycą swoją obecnością Dni Nauki w naszym przedszkolu, mam nadzieję, ze im się spodobają?  

2 komentarze:

  1. Asiu, spodobaja sie napewno. Pozdrawiam i zycze wiecej czasu na hobby.Usciski.

    OdpowiedzUsuń
  2. są śliczne na pewno będą się podobać:)))

    OdpowiedzUsuń