sobota, 18 sierpnia 2018

Szydełkowa chusta Grinda


Wcale nie miałam w planach robienia chusty, ale gdy zobaczyłam ten wzór szybko zmieniłam zdanie. Zakupiłam potrzebną włóczkę i dołączyłam do wezwania na jednej z Facebookowych grup. Ci co mnie znają wiedzą, że uwielbiam różnorodność wzorów w jednym projekcie. Te serduszka, kółeczka, popcorny ... nie mogłam przejść obok  nich obojętnie. Chustę robiło się wspaniale, co tydzień ukazywała się kolejna cześć wzoru. Ale gdyby ktoś miał ochotę ją zrobić wzór jest dostępny za darmo na tym blogu: Chusta grinda. Do wykonania chusty użyłam po raz pierwszy włóczki: kokonki ( do kupienia tutaj https://kokonki.pl/ ) Włóczki są wspaniałe, to bogactwo kolorów i lekkość powstałych z nich wyrobów sprawiły, że dołączyłam do ich fanów. Moja chusta powstała z kokonka: brąz/ciepły brąz/ ciepły beż/ krem , liczba nitek: 4, długość 1200 m + troszkę 200 m kokonka w kolorze brązowym. Myślę, że poszło około 1250 m. Są dwie wersje chusty krótsza i dłuższa. Ja zdecydowałam się na wersję dłuższą powiększoną o jeszcze jeden wzór popcornów. Gdybym zdecydowała się na krótszą wersję wzór zakończyłby się na mało efektownym kolorze ciepły brąz, a ja wolałam żeby zakończył się na brązie. Kolorystyka taka, a nie inna bo ma pasować do brązowego, płaszcza.  



5 komentarzy:

  1. Przepiękna chusta Asiu. Dopiero miałaś ją w planach, a już gotowa. Moja czeka na wolną chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta piękna, ale jaka fajna włóczka, aż szkoda, że nie robię nic na szydełku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo, zakochałam się! �� Jaki rodzaj kokonki? I całą jedną Pani użyła czy brąz dokupiony? Czy ombre?

    OdpowiedzUsuń