sobota, 17 marca 2018

Koci Sal 1/6


Ostatnio pochłoną mnie haft krzyżykowy. Dalej kończę mój pierwszy obraz krzyżykowy, ale potrzebowałam przerywnika. Stąd pomysł zapisania się do kociego SAL-u. Pierwszy kotek powstał już jakiś czas temu ( swój debiut miał na Facebooku) a dzisiaj wreszcie znalazłam chwilę aby zaprezentować go tutaj.  

Pierwszy z kotków wyszyty jest na plastikowej kanwie 14. Bardzo dobrze mi się na niej pracowało. W rozpisce była mulina DMC, ale ja jej nie miałam więc kolory sama dobierałam. Wykorzystałam mulinę Ariadnę oraz Pro filo. Tworzenie tego kotka było okazją do nauki tworzenia back stitichy ( chyba tak to się piszę) czyli czarnych konturów. Docelowo obrazek będzie pdklejony filcem i wykorzystany jako ozdoba choinkowa. 

Do kolejnego kotka zabiorę się w kwietniu, bo pora pomyśleć o Wielkanocy i  wiośnie. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie. 

2 komentarze:

  1. Jako miłośniczka kotów musiałaś wyhaftować kotka. Jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny haft. No przeuroczy, uśmiecham się, co taki fajny. :))))

    OdpowiedzUsuń