poniedziałek, 1 stycznia 2018

Wianuszek na drzwi oraz podsumowanie


W minionym już roku miałam wielkie plany związane ze Świętami Bożego Narodzenia. Zaplanowałam sobie, że zrobię dużo ozdób na choinkę czy dekoracji do wystroju domu. Niestety problemy zdrowotne i związane z nimi złe samopoczucie sprawiły, że zamierzenia zostały tylko planami. Udało mi się tylko zrobić taki wianuszek na drzwi:

Podsumowując poprzedni rok widzę jak skromny był on w nowe prace. Stało się tak dlatego, że poświęciłam swój czas (odkładając na bok robótki) rzeczy, której przez złych ludzi i tak nie osiągnęłam. Odkryłam za to dwie nowe dziedziny: florystykę  i haft wstążeczkowy. Rok 2017 na szczęście już miną, przyszedł nowy 2018, z nowymi nadziejami i możliwością nowych planów. A jakie one są? Chciałabym skończyć mój pierwszy w życiu obrazek krzyżykowy ( jestem na półmetku). Haft krzyżykowy bardzo mi się spodobał i w kolejce czekają kolejne dwie prace. Nadal pragnę zgłębiać haft wstążeczkowy ( dwie prace czekają w kolejce).  Rozwijać swoje zainteresowania florystyką. No i  zrobić w tym roku więcej ozdób świątecznych.  Pamiętam też o ośmiorniczkach i Tęczowym Kocyku. W planach są też prace na druty i szydełko. Więc jak widzicie nudzić się nie powinnam. Najważniejsze, aby był czas i zdrowie dopisało. Więc tego mi życzcie w 2018 roku.

Ja również życzę Wam, aby wena twórcza Was nie opuszczała. Żeby zdowie dopisywało i żeby pieniędzy na włóczki i nici nie brakowało. 



1 komentarz:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Ładny wianek i prac sporo z całego roku

    OdpowiedzUsuń